De WOW-factor!

Het idee Anke van Elteren begon zestien jaar geleden met het geven van kinderfeestjes aan huis. Hoe? Met een creatieve kijk en enorme werklust. Nu viert ze de ‘Sweet Sixteen’ van haar evenementenbureau Het Idee. Dezelfde energie, creativiteit en aandacht. Maar dan inmiddels ook voor winkelcentra, bedrijven, woonboulevards, beurzen, festivals, eigenlijk overal voor. ‘Je kan het zo gek niet bedenken, of ik weet wel iets leuks’. Het Idee bloeide op terwijl ze nog docent was: ‘Als docente was ik goed op de hoogte van wat actueel was. Daar speelde ik op in. Studenten liepen met een lach weg uit het lokaal.’ Inmiddels is ze geen docente meer, maar voor dat goede gevoel gaat Anke nog altijd: ‘Ik haal energie uit blije, tevreden mensen. Daar wil ik extra hard voor werken.’

Ik haal energie uit blije mensen

Plezier, plaatje en praatje ‘Het was een hobby en nu is het m’n werk. Ik kom ook graag op alle evenementen die ik organiseer, om de sfeer te proeven en te weten of alles goed wordt ontvangen. Het gaat er uiteindelijk om dat een promotie wat oplevert. Daarom leveren wij een mooi plaatje met een goed praatje. Onze promotors spelen in op wensen van de klant en zorgen ervoor dat de boodschap blijft hangen.

’Zoek je de WOW!-factor voor je evenement of promotie? Neem dan nu contact op met Anke!

 

Promolooks

Vijf jaar geleden begon ze naast Het Idee het promotiebedrijf Promolooks, samen met compagnon en vriendin Jeannet Dijkman: ’Jeannet is eigenaresse van steltenbureau Angelz met schitterende acts. Samen met haar zag ik het gat in de markt voor promotieteams. Het is echt ons kindje.’ Promolooks is met de vijfde verjaardag de kinderschoenen ontgroeid. De handgemaakte, unieke kostuums, modellen in fraaie pakjes en eyecatchers vallen op bij elk event. In het nieuwe kantoor staan de kostuums en eyecatchers uitgestald, voor elk feest is een passende look. De promotieteams (vrouwen en mannen) bezorgen een glimlach aan de bezoekers van elk event.